Parochiefederatie Echt

Begeleiding

• Voor katholieke mensen die ziek zijn en niet in staat om de Heilige Mis in de kerk te kunnen meevieren en de heilige communie te ontvangen bieden wij de ziekencommunie aan, een keer per maand. U kunt zich hiervoor aanmelden bij een van de verschillende parochiesecretariaten.
  • Voor katholieke groepen, bijvoorbeeld gehandicapten, die niet in staat zijn om de Heilige Mis in de kerk te kunnen meevieren bieden wij op verschillende momenten of op verschillende locaties mis- of gebedsvieringen aan.
  • Voor katholieke mensen die ernstig ziek zijn bieden wij de toediening van het sacrament van de ziekenzalving aan. U kunt zich hiervoor aanmelden bij een van de verschillende parochiesecretariaten.